טיסות מוזלות –איך אפשר ליהנות מטיסה מוזלת ומה זה דורש מאיתנו?

העשור השני של שנות האלפיים התאפיין בישראל, בין היתר, בכך שמחירי הטיסות הוזלו באופן משמעותי. זה קרה בזכות הסכם שמיים פתוחים שנחתם עם האיחוד האירופי והביא לפתיחת קווים רבים בין מדינות שונות ביבשת לישראל ולהיפך, בכך שחברות רבות החלו לטוס לישראל וכן שחברות לואוקוסט החלו לפתוח קווים שאיפשרו לישראלים לטוס בזול.

היום כל ישראלי שרוצה לטוס לחו"ל יודע, הוא יכול ליהנות ממגוון רחב של טיסות מוזלות לכל יעד. כל מה שהוא צריך לעשות זה לבדוק מה יכול לשרת אותו, מבחינת מחירים, תאריכים והיבטים אחרים. לשמחתנו, כל המידע חשוף וגלוי בפנינו, כך שאנחנו יכולים להיעזר בו לתכנון נסיעה קרובה.

כשמדברים על טיסות מוזלות, אז צריך להבדיל בין האופציות השונות שעומדות לרשותנו. זה יאפשר לנו לדעת איך ניתן להוזיל עלויות באופן משמעותי וכן מה זה ידרוש מאיתנו. במקרים רבים זה יכול להיות מאוד משתלם, אך יש לקחת בחשבון איך זה יכול להשפיע על הנסיעה והתכנון שלה.

מה הן האופציות שעומדות לרשותנו?

אופציה ראשונה של טיסות מוזלות, הן טיסות לואוקוסט. מדובר על טיסות של חברות אשר מציעות מינימום שירות אבל מטיסות אותנו אל היעד אליו אנחנו רוצים להגיע. אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון שמחליטים לטוס עם חברה כזו היא, שישנן חברות חזקות מאוד בתחום שטסות באופן קבוע, וישנן חברות שנחשבות פחות אמינות, ולכן צריך לשים לב עם מי טסים.

אופציה שנייה היא להוזיל את עלות הטיסה המקורית. למשל, ישנם מקרים בהם חברת תעופה מאפשרת לוותר על ארוחות בטיסה או לוותר על האופציה לשלוח מזוודה אל בטן המטוס (ניתן לעלות עם תיק או טרולי לטיסה עצמה). זה יכול לחסוך כסף באופן משמעותי ממחיר הטיסה.

אופציה שלישית, אפשר לבדוק איך ואיפה רוכשים את הכרטיס. ישנם מקרים בהם, אם רוכשים את הכרטיס דרך אתר אינטרנט או בימים מסוימים, המחיר יהיה זול יותר.

אופציה רביעית, יש לבדוק איפה הטיסה נוחתת. למשל, חברות לואוקוסט רבות מנצלות את העובדה שהן לא נוחתות בשדה תעופה מרכזי, לכן הן יכולות להוזיל עלויות באופן משמעותי. אז צריך לקחת בחשבון את מרחק הנסיעה מהשדה אל העיר ואל בית המלון בו שוהים.

איך מוצאים טיסות מוזלות?

הדרך הטובה ביותר למצוא טיסות מוזלות היא לפנות אל סוכנות נסיעות המתמחה בכך. שם יוכלו לעזור לנו למצוא טיסות במחירים אטרקטיביים ובתאריכים הרצויים עבורנו.

רצוי מאוד לקבל מספר הצעות מחיר, ולבחון כל אחת מהן, הן על בסיס המחיר, הן על בסיס התאריכים והן על בסיס השעות. כלומר, מתי הטיסה יוצאת ומתי היא נוחתת בחזרה. בצורה כזו נוכל לתכנן טוב יותר את הנסיעה שלנו ולדעת לאילו תאריכים ולמשך כמה זמן, עלינו לשכור חדר בבית מלון.

שדה תעופה